Thursday, July 20, 2017

THE ONE -EYES WIDE OPEN MASKARA-RECENZIJA

Drage devojke ,danas ću vam pisati o maskari koju vec neko vreme imam u svojoj kolekciji,ali sam je tek pre par dana otvorila i krenula da je koristim. To je Oriflame The One eyes wide open maskara.

Dolazi u preslatkom elegantnom bordo-srebrnom pakovanju i sadrzi 8ml.
Prvo što sam primetila kod ove maskare jeste njena čudna četkica . Četkica je osmišljena da "otvori" oči tj.da ih učini većim.

 Sa volumenom koji ova maskara daje nisam baš zadovoljna . Maskara ne lepi trpavice što je plus , tekstura je gušća.
Ova maskara dolazi u 2 boje crnoj i crno ljubičastoj boji.
Što se mene tiče ova maskara mi ne odgovara jer imam svetle i kratke trepavice ,pa mi treba maskara koja će ih produžitii dati im volumen.
Pozdrav😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...