Friday, February 2, 2018

Garnier Fructis SOS Repair šampon

Ćao drage moje , danas sa vama želim da podelim svoje utiske i mišljenje o jednom šamponu za kosu. Letos sam ovde pisala post  o tome kako ja to negujem svoju kosu, od tad sam skoro sve proizvode promenila  danas vam pišem o šamponu koji koristim od kad je izašao kod nas,a to je Garnier Fructis  SOS repair.

Što se tiče moje kose ona je farbana,imam tanku dlaku i veoma osetljivu kožu glave,te mi zbog toga mnogi šamponi stvaraju perut.
Zbog svega gore navedenog jako teško nalazim šampone koji mi odgovaraju. Kada je ova linija izašla poželela sam da probam neki šampon i uzela SOS repair jer je za oštećenu kosu.
Možete ga kupiti u bilo kom supermarketu ili drogeriji.

Pa da pređemo na sam šampon. On u sebi sadrži ulje amle (indijskog grožđa- ono je poznato po tome što služi za negu kose i sprečava prerano sedenje kose Ovo voće je bogato antioksidantima, vitaminima i mineralima.) i kerafil.
Za samo pranje kose je potrebna jako mala količina šampona jer zaista mnogo peni i lepo pere kosu,ono što mi se zaista mnogo dopada jeste to što mi ovaj šampon ne stvara perut, kosa  mi posle njega izgleda sjajno,negovano i zdravo. Ima jako prijatan voćkast miris .

 Ako vam je kosa oštećena od peglanja, farbanja imate moje preporuke da probate ovaj šampon,jer sam uz pomoć njega i još dva proizvoda svoju kosu oporavila :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...