Sunday, July 30, 2017

Swoon četkice za sminkanje (četkica za blendanje senki i četkica za konture ili rumenilo )

Zdravo devojke. Danas ću vam pisati o četkicama koje su kod nas izasle pre dosta vremena ,ali sam ih ja tek pre 2 meseca kupila da isprobam. A to su swoon četkice ,njih mozete pronaći u  Lilly drogerijama i veoma su povoljne. Izgled veoma podseca na Wet and Wild četkice za sminkanje.

Da kupim ove četkice prvenstveno me je privukao njihov dizajn . Četkice su  belo roze boje od plastike su  sa srebrnim slovima. Imaju sintetičku dlaku čiji su vrhovi roze . I zaista su preslatke.
Četkice koje sam izabrala da isprobam su četkica za blendanje senke i četkica za konture ili rumenilo.


Četkica za konture ili rumenilo 
Ovo je sintetička koso sečena četkica . Ja je lično nisam probala za konture ,več je koristim za bronzer i ponekad za rumenilo. Ne kupi previše proizvoda što i ne mora biti mana jer nećete moći da da preterate sa količinom proizvoda koji nanosite na lice. Veoma lako se održava uvek se sve skine sa nje i brzo se suši ,što je zaista odlično. Nije najbolja četkica koju sam probala ,ali može da posluži za sakodnevnu upotrebu. I cena joj nije visoka cena joj je nešto manje od 400 dinara,


Četkica za blendanje senki 
Ovo je mala četkica za blendanje koja će odgovarati osobama sa malim kapcima. Može se koristiti i za highlight ispod obrve. Takođe ne hvata previše proizvoda i morate se vraćati par puta. Što se održvanja tiče takođe se veoma lepo i lako održava. Nije najbolja koju sam probala, ali  za cenu od oko 220 dinara ja sam i više i nego zadovoljna ovom četkicom, može da posluži za svakodnevnu upotrebu.



Da li ste probali ove četkice i kakvi su vaši utisci o njima?

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...