Saturday, July 15, 2017

Must have proizvodi -summer edition (makeup)

Drage devojke danas ću vam predstaviti proizvode koji su po meni must  have za ovo leto što se šminke tiče . Da bi smo blistale i tokom letnjih dana,ponekada nam je potrebno i malo šminke.


Što se tiče tena koristim BB kremu ili neki  lagani puder ,jer po vrućini ne zelim težak puder.. Jedan od pudera koji koristim jeste Maybelline Fit Me puder ,za prirodniji izgled ga nanosim u jednom sloju i to Beauty blenderom . Takođe ako ne želite da stavljate pudere možete samo neki koretkor na  male nesavršenosti i spremene ste za izlazak 😅



Takođe nezaobilazna stvar što se tiče tena jeste bronzer ,njime možete da utoplite lice. Moj trenutni izbor jeste Llumsov mat bronzer koji je skoro izasao ili bronzer iz Oriflamovog Contouring kit-a .

Što se očiju tiče u ovim toplim danima jedino sto lično stavljam je maskara ,maskara koju trenutno koristim često jeste Essence Princess maskara.

Kada su usne u pitanju u ovim letnjim toplim danima sjaj je odlična stvar, lagan je na usnama a daje im i malo boje. Lično izbegavam da koristim mat karmine kad je toplo.. Jedan od sjajeva sa kojim sam opsednuta jeste Llumsov sjaj u nijansi Salty Caramel, ovo je jedna prelepa nude nijansa.

Poslednja MUST have stvar za leto ,i moj lični favorit i stvar bez koje ne izlazim jeste highlighter 😍 Smatram da je to nezaobilazan proizvod za leto . Dace vam prelepi sjaj, u zavisnosti od ukusa mozete koristiti neki jači ili slabije pigmentovan highlighter . Takođe ga možete i staviti na neke delove tela kao što su ramena ili ključna kost da naglasite ten. Highlighter koji trenutno najviše koristim jeste highlighter iz Oriflamovog Contouring kita o kome sam vam već pisala.

 Koji su vasi must have proizvodi ovog leta ?😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...