Friday, July 14, 2017

Favoriti Juna

Drage devojke danas želim da vam predstavim svoje favorite za mesec Jun..
Odmah na početku moram reći da ih nema preterano puno  ,ali su svakako vredni pomena.

1. Balea Jamaica Vibes gel za tusiranje. Obožavam  Balea gelove za tuširanje i često isprobavam novitete. Ovo je limitirana kolekcija gelova za tuširanje. Ovaj ima predivan miris ananasa i svideće se svima koji vole voćkaste mirise..Ja ću definitivno napraviti zalihe.

2. Sledeci favorit meseca Juna je ova čipkasta crop top majčica . Savšena je za ove tople dane i kad god nisam znala šta bi obukla posegla bi za njom.

\

3.Sledeći favoroit za protekli mesec je definitivno Maybelline Clolorsensational ruž za usne u nijansi 620 Pink Brown. Proteklog meseca kad god bi se sminkala nekako sam uvek koristila njega. Jako je kremast i savrsen za ove letnje dane nije pretežak na usnama a boja mu je prelepa.


4. Sledeci favorit je definitivno Catrice camouflage cream korektor o kojem sam vam pisala u predhodnom postu ..Kada je preciše bilo vruće samo bih stavila njega da prekrijem sitne nedostatke i bila sam spremna za izlazak i završavanje obaveza.

5. Poslednji favorit za mesec Jun je Avonov sprej za zastitu kose od toplote, Jedna sam od onih koji svoju kosu cesto izlazu toploti od fena i pegle tako da uvek pre peglanja ili feniranja poprskam ovaj sprej i on mi zastiti kosu .

To bi bilo to za ove favorite ,kao sto sam rekla nema ih puno ali je to par izabranih stvarčica.

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...