Tuesday, July 18, 2017

Elseve Extraordinary Oil -hranjiva maska za kosu

Jedna sam od onih koji imaju veooma suvu i oštećenu kosu tako da je veoma negujem. Danas ću vam predstaviti masku koju koristim u zadnje vreme.  Dolazi u prelepom zlatkasto pakovanju i sadrži 300ml.
Ova maska je namenjena suvoj i oštećenoj kosi i obogaćena je hranjivim uljima koji hrane i oporavljaju osusenu i beživotnu kosu ,vraćaju joj sjaj i zdraviji izgled.

Ovo je maska izuzetno guste i kremaste strukture  i sadrži sjajne čestice. Miris je veoma intezivan i lep ostaje veoma dugo na kosi posle pranja. Kada je koiristim prvo je razmažem na rukama i tek onda nanesem na kosu. Ostavim 3-4 minuta i isperem.

 Posle nje kosa je momentalno svilenkasta i mekana i takva ostaje i kad se osuši . Maska je veoma hranjiva i olakšava raščesljavanje čini kosu mekanom i laganijom.
Ako ste neko ko ima kosu koja je suva i ostećena prilično sam sigurna da će vam se svideti ova maska.❤😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...