Monday, July 24, 2017

Moja trenutna nega kose

Cao devojke. Kao što sam pominjala par puta na svom blogu neko sam ko ima veoma oštećenu i tanku kosu . A pritom je i farbana tako da je to doprinelo da bude još oštećenija. U ovom postu nema previše proizvoda koje koristim,ali mi svi oni trenutno odgovaraju.

Prva stvar koja je ja mislim najbitnija što se nege kose tiče jeste redovno šišanje -
Što se šampona tiče trenutno koristim Fresh family care šampon od breze. Primetila sam da mi dosta odgovara i da mi ne stvara iritacije na koži glave kao neki mnogo skuplji šamponi. Lepo opere kosu, ne suši je što je veoma važno jer je i ovako suva.

Regenerator(balzam) koji trenutno koristim i ovo mi je druga bočica jeste L'oreal  Elseve Clay regenerator. Ovaj regenerator mi savrseno odgovara . Nanesem ga na kosu ostavim 1-2 minuta  da odstoji na kosi  i isperem posle njega mi kosa bude svilenkasta i lakše se česlja . Takođe sam primetila da mi zaista pomaže što se tiče mašćenja korena kose.

Imam običaj da jendom do dva puta nedeljno koristim masku za kosu. Maska koju trenutno koristim i koja mi zaista radi posao jeste L'oreal Elseve extraordinary oil maska.. Nju nanesem na kosu i ostavim na kosi  nekih 4-5 minuta. Od kad je koristim primetila sam da mi se kosa zaista oporavila pomalo .

I zadnji proizvod koji koristim jeste L'oreal Elseve double elixir ekspres regenerator. Kada operem kosu prosušim je peskirom i poprskam ovo po kosi..Dodatno mi pomaže u raščešljavanju i takođe mi učini kosu ravnijom što mi se zaista veoma dopada i ne bude naelektrisana kad se osuši kao što nekada zna da bude.

Koja je vaša trenutna nega kose?😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...