Tuesday, May 30, 2017

Aura Correct me Concealer

Zdravo devojke.
 U današnjem postu ću vam preneti svoje utiske o jednokm veoma pristupačnom , a dobrom korektoru. To je Aurin Correct me korektor. Može se pronaći u svim Lilly i DM drogerijama,kao i u većini lokalnih parfimerija. Cena mu je negde oko 450 dinara.

Ovo je tečni korektor namenjen prekrivanju tamnih podočnjaka i svih nepravilnosti na koži.
Korektor dolazi u 6  nijansi :301 Vanilla,302 Pastel Beige,303Caramel cream, 304 fair,305 Cool Ivory i 306 Natural. Zapremina 7 ml.


Pakovanje u kome dolazi je identično kao i pakovanje od njihovih Absolute Matte ruževa.  Ovaj korektor se ne uvlači u male borice i što je veoma važno ne oksidira i ne iritira kožu.  Savršen je za osobe koje nemaju nekih većih nepravilnosti na licu ,jer mu pokrivna moc nije potpuna.


Moja idealna boja ovog  korektora je 304 Fair. Ovo je najsvetlija nijansa ,namenjena osobama sa izrazito bledom kožom kao što sam ja .Neutralnog i hladnog podtona je. Koristim ga i za  posvetljivanje i konturu.
 Ja sam prilicno zadovoljna ovim korektorom.. Kakvi su vaši utisci?😊😘



No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...