Thursday, July 27, 2017

Golden Rose Velvet matte ruz (03)

Ćao devojke danas ću vam pisati o mojoj omiljenoj nijansi Golden Rose Velvet matte ruževa , u svojoj kolekciji imam par nijansi ,ali se ova nekako izdvojila kao omiljena.

Dolaze u preslatkom crvenkastom pakovanju sa zlatnim slovima. I sadrži 4,2g proizvoda
Tekstura ovog ruža je gusta i kremasta ,laki su za rad. Što se pigmentacije tiče veoma dobro su pigmentovani .. Nisu teški na usnama , i što je najvažnije ne isušuju usne kao klasični mat karmini. Pošto nisu klasični mat karmini  ne ostaju na usnama toliko dugo i posle nekog vremena čete moratu da ga popravite.

 Neko sam ko obožava nude karmine tako da je i moja omiljena nijansa ovih ruževa nude.  Nijansa 03 je jedna srednja nude nijansa i ima neki breskvasti ( blago narandžasti ) pod ton. Savršen je i za preko dana , i mislim da će se svideti svim ljubiteljima nude nijansi .


Koja je vaša omiljena nijansa ovih ruževa? 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...