Friday, July 21, 2017

Aura tečni mat karmini -recenzija

Ćao devojke .
Danas ću vam pisati o već dobro poznatim Aura tečnim ruževima.  Jedna sam od onih osoba koje zaista vole mat ruževe i pretežno samo njih i nosim. U svojoj kolekciji imam samo 3 nijanse koje su mi se najvise dopale a to su : 601 My beloved , 609 Candy pick i 611 Time for selfie.

Dolazi u klasičnoj plastičnoj amblaži i sadrži 7ml proizvoda. Što se tiče dugotrajnosti kao i svaki mat ruž dugo ostaje na usnama i ne ostaje na časama ,cigaretama.


601 My beloved - ovo je jedna klasična svetlo nude nijansa koja će se svideti svim ljubiteljima nude nijansa. Lično je koristim sa nekom olovkom i ovo mi je omiljena nijansa od sve tri koje posedujem.
My Beloved -601

609 Candy pick-Ovo je bleda hladno roze nijansa i definitivno je od ove tri najmanje pigmentovana da bi ste dobili punu boju morate je naneti u bar dva  sloja.
Candy Pick-609

611 Time for selfie - Ovo je definitivno jedna prelepa boja..podseca me na boju maline samo malo tamnija. Mislim da bi mnogima dobro stajala, za punu boju nanosim je u dva sloja ali i ne morate.
Time for selfie -611

Aurine ruževe možete pronaći u Lilly i DM drogerijama kao i u većini lokalnih parfimerija. Cena im je oko 500 dinara što zaista nije puno .
Da li se i vama sviđaju i koji je vaši omiljeni tečni mat ruž?
Pozdrav 😘

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...