Sunday, July 14, 2019

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem jeste da me je ovaj korektor oduševio. U kratkom vremenskom roku je postao jedan od mojih omiljenih korektora.

Dolazi u praktičnom platičnom pakovanju od 6,8 ml. Sam aplikator je prilično mali, međutim na njemu ostaje dovoljno proizvoda za korišćenje. Moj je u nijani 05. Srednje je gustine, ali je veoma dobro pigmentovan. Odlično pokriva podočnjake ,što mi je u poslednje vreme veoma bitno.
Sam korektor se veoma lako nanosi i blenda. Korektor nije suv što mu je još jedan plus, te mislim da će odgovarati devojkama i ženama sa suvljim predelom ispod očiju. 

Ume da se uvuče u borice oko očiju, međutim to je minimalno. Dugotrajan je i do sad nisam imala problema da mi se skine, čak i posle  više sati od nanošenja.( Nosila sam ga na svadbu,gde sam imala šminku tokom ceog dana).


Odličan je i kao highlight ispod očiju, te lepo osveži vaš izgled.
Može se pronaći u DM i Lilly drogerijama  i cena mu je oko 600 dinara,što smatram da nije puno,pogotovo jer je kvalitetan
Da li ste probali ikakvisu vaši utisci?


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...