Tuesday, July 11, 2017

Catrice camouflage cream

U danasnjem postu  cu vam preneti svoje utiske o Catrice camouflage cream korektoru. Može se pronaci u Dm drogerijama po ceni oko 400 dinara.

Dolazi u crnom plastičnom pakovanju od 3g proizvoda . Ovo je zapravo kremasti korektor koji je namenjen za  prekrivanje nepravilnosti na licu. Moj je u nijansi 010 Ivory.

Tekstura je kremasta i veoma pigmentovana imao veoma dobro moć prekrivanja. Uglavnom ga na lice nanesem samim prstom pa utapkam mokrim beauty blenderom ili četkicom namenjenom za nanosenje korektora. Dovoljno je da se donese veoma malo proizvoda zato sto e jako pigmentovan. 

 U jednom sloju prekriće sve nepravilnosti, a u više slojeva će krenuti da se skuplja u sitnim boricama i neće izgledati  lepo. Takođe  ga nekada koristim i kao bazu za senke i tu se pokazao odlično. 

Jako sam zadovoljna ovim korektorom i mislim da je za ovu cenu odličan. 
Pozdrav😊
 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...