Sunday, March 3, 2019

CIEN PROFESSIONAL KERATIN CONDITIONER

Ćao drage moje. Danas sam tu sa novom  recenzijom, danas vam prenosim utiske o jednom proizvodu za negu kose. Danas ću govoriti o Cien professional keratin balzamu za kosu. Kao što već verovatno znate Cien je veoma pristupačna Lidlova marka kozmetike, moćete pronaći sve od šminke, lakova za nokte i proizvoda za negu.  Odlučila sam da isprobam ovaj balzam iz njihove professional kolekcije. Radi se o balzamu koji sadrži keratin. Ono što proizvođač obećava jeste da je ovo balzam za oporavljanje kose sa formulom za ispravljanje iste.

Balzam dolazi u preslatkoj crveno -beloj  tubi od 200ml, ali pakovanje nije bitno. Cena mu je bila oko 150 dinara,što je zaista smešno. Sam proizvod ima prelep miris, ne previše jak. Taj miris ostane na kosi posle pranja. Što se teksture proizvoda tiče ona je pomalo vodenkasta, ali to ne čudi jer je kao prvi sastojak navedena upravo voda. Proizvod se koristi kao i bilo koji drugi balzam. Ono što me je oduševilo jeste to što je ovo odličan proizvod.

Kosa posle njega se ne masti( inače imam problem sa balzamima da mi velika većina umasti kosu). Kosa je mekana na dodir , blistavija i lako se češlja. Moja kosa je prirodno talasasta tako da sam primetila da je posle korišćenja ovog balzama malo ravnija kada se osuši. Sve u svemu pozitivno sam iznenađena ovim proizvod jer za jako male pare dobijete odličan proizvod.
Da li ste probali nešto od ove marke?

1 comment:

  1. Hvala ti na recenziji! :)
    Baš mi je drago da si zadovoljna ovim balzamom za kosu.

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ReplyDelete

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...