Wednesday, August 2, 2017

Rimmel lasting finish puder

Ćao devojke , danas ću da vam pisem o jednom od mojih omiljenih drogerijskih pudera. Taj puder jeste Rimmel lasting finish 25h puder.

Ovaj puder koristim već dug vremenski oeriod i zaista ga volim i uvek mu se vraćam. Cena mu je oko 1000 dinara i može se pronaći u našim drogerijama.
Dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom i ambalaža jezaista lepo odrađena. Moj je u nijansi 103 True Ivory. Sadrži SPF 20 . Miris je blag .

Pokrivna moć mu je od srednje ka potpunoj . Kada ka koristim nemam osećaj maske na licu. Tesktura mu je kremasta i srednje gustine je. Ne uvlači se u borice . Nije mat završnice već je dewy završnice .

 Ja ga setujem puderom u kamenu. Trajnost mu je savršena zaista dugo ostaje na koži .
 Zato ga i koristim kada imam previše obaveza tokom dana i ne moram da brinem da će se pomeriti. Stoji po 6-7 sati ,a da ne prosijam

Ovaj puder namenjen je osobama sa suvom,mešovitom ili normalnom kožom.

Koji su vaši omiljeni drogerijski puderi?
😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...