Saturday, September 2, 2017

Summer favorites 2017

Ćao devojke . Danas sam odlučila da sa vama podelim svoje letnje favorite,stvari koje sam najviše koristila ili nosila tokom ovog leta.
Pa da počnemo prvi favorit definitivno je ova Balein gel za tuširanje Jamaica Vibes,koji ima prelep miris ananasa i flamingovog cveta. Bukvalno kako bih istrosila,ja bi kupovala novu i koristila.
O ovom skrabu za telo nisam pisala pre ovde,ali je definitivno zaslužio mesto u favoritima jer sam ga najviše koristila od svh ovog leta.Došao je u stu Raphael Rosalee. Miriše na narandže i mandarine, savršeno odradi svoj posao i ovo nije previše jak skrab tako da je odgovarao mojoj osetljivoj koži.

Drugi favorit leta jesu ove sandale . Kupljene su još prosle godine ,ali iz meni nepoznatog razloga ih nisam nosila sve do ovog leta. Nosila sam ih celog leta gde god bi krenula, da li je to bila šetnja sa drugaricama ili nešto drugo uvek sam nekako njih nosila .

Sledeći favoriti za ovo leto jesu  ove dve majice, kad god ne bi znala šta da obučem posegla bih za njima .. Prva majica jeste ova crop top čipkasta majica
A druga majica je ova klasična siva majica sa natpisom na njoj,dobila sam je na poklon od meni veoma drage osobe . Kupljena je u Terranovi .
Pošto je bilo leto i nisam se toliko šminkala kao obično što se šminke tiče nemam baš puno favorita
Prvi favorit što se tiče šminke jeste Oriflame contour kit , bio je savšen za ove letnje dane samo bih stavila bronzer i highligter iz njega i mogla sam da izadjem iz kuće.
Što se tiče šminke sledeći favoriti jesu ova tri karmina ,tj. dva karmina i jedan sjaj. Njih sam najviše koristila ovog leta
A to su Golden Rose velvet matte u broju 03 ,Golden Rose longlastin liquid matte karmin u broju 03 i Llums wet lips gloss u nijansi 08 Salty Caramel
Naočare koje sam najviše nosila i koje su morale da se nađu u favoritima jesu ove roze naočare iz New Yorkera

I zadnji favoriti za ovo leto  ne tiču se sminke i mode ,ali sam želela da ih podelim sa vama jeste prvo knjiga Devojka od papira od pisca Giljom Muso-a. Obožavam njegove knjige i ovo je bila jedna od knjiga koje do sad nisam pročitala ,pa sam odlučila tokom leta da pročitam,

I zadnji favoriti za ovo leto 2017 jesu dve pesme koje sam najviše slušala od kad su izašle su Charlie Puth Attention  i Miley Cyrus -Malibu

Toliko u ovo postu. Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...