Saturday, September 9, 2017

Fake šminka

Ćao drage devojke. Danas sa vama želim da pričam o temi o kojoj su mnoge naše a i strane blogerke pisale. A to jeste FAKE ŠMINKA.


Nažalost danas možemo naići na sve više Facebook i Insstagram stranica koje nam prodaju kineske kopije brendova kao što su Mac,Urban Decay, Kylie Cosmetics ... i to po veoma niskoj ceni ,što zaista nije realno jer su originalni proizvodi dosta skuplji od cene za koju oni prodaju. Takodje nude i proizvode koje ne postoje pod tim imenom , kao što je npr ova Naked 5 paleta senki.

Korišćenjem ne proverene fake  sminke ,vi ne znate šta stavljate na svoje lice,što može da dovede do raznih alergijskih  reakcija kao i infekcija.

Sva  fake sminka se proizvodi uglavnom u ne higijenskim uslovima, najčešće u Kini i sa ne proverenim sastojcima. Zatim se uvozi u razne zemlje ,pa i kod nas i prodaje na malo i veliko. Takođe nije dermatološki testirana .
 Takođe treba da znate da ne postoje Naked 5,6,7 palete senki , da ne možete pronaći Kylie karmine kod nas ,oni se mogu kupiti isključivo na njenom sajtu, i nažalost ne salju za Srbiju.


Jedna od stvari koje mi nikad neće biti jasno ,jeste zašto devojke kupuju tu fake šminku kad za iste te pare mogu kupiti ispitanu šminku jeftinijih brendova kao što su Loreal, Maybelline, Revlon, Golden Rose .
Razmislite da li su  takvi prozvodi vredni vašeg zdravlja i mogućih zdravstenih problema :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...