Tuesday, September 12, 2017

ESSENCE OLOVKE ZA USTA

Ćao devojke
U danasnjem postu ću pisati o essence olovkama za usne. Essence olovke su trenutno najpristupačnije olovke za usne kod nas . Mogu se pronaći u svim Lilly i DM drogerijama po ceni od samo 129 dinara. Dobija se 1g. proizvoda i rok trajanja im je 36 meseci ,što vam daje priliku da ih potrošite do samog kraja.
Essence olovke su dovoljno kremaste ,ali ne toliko da će se lomiti dok ih nanosite. Lako se zarezuju, a sama postojanost zavisi i od karmina koju stavite preko. Kao i svaku olovku možete ih nositi i samostalno. Ako ih nosite same na usnama postojanost na usnama je oko 2 sata možda malo vise.
 Trenutno  u svojoj kolekciji imam samo dve nijanse a to su 06 Satin mauve i 11 In the nude.

Satin mauve 06 
Definitivno moja omiljena nijansa .Ovu nijansu bih opisala kao prljavo rozikastu koja vuče pomalo na ljubičastu. Odlično se uklapa i sa nude karminima i to je kombinacija koju najčešće koristim. 

                                                               In the Nude 11
Kao što i ime kaže ovo je jedna veoma lepa topla  nude nijasa olovke. Dobra stvar kod ove nijanse je to što kad je nanesete ne izgleda kao da nemate usne.Uglavnom je nosim samu ili u kombinaciji sa nekim breskvastim nude nijansama karmina.






Da li ste isprobale ove olovke ? I koja nijansa vam se najviše dopada?😃

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...