Wednesday, August 30, 2017

New In -Fashion

Ćao devojke. Danas sa htela da podelim sa vama neke stvari koje sam kupila i neke koje sam dobila u skorije vreme.
Prva stvar koju sam dobila jeste ova prelepa  zuta haljina. Ide uz telo,skroz obuhvata vaše obline i meni je prelepa. Može da  se uklopi i u dnevne i večernje varijante .



Sledeća stvar koju sam kupila juče u šopingu jesu ove prelepe bordo patike sa šljkolicama. Kupljene su u Oppositu i bile su 2000 dinara. Ono što me je privuklo jeste prelepa boja.


Imaju ove preslatke svilenkaste pertle .

Sledeća i poslednja stvar jeste ovaj presladak mali novčanik sa sovicama. Koji je savršen za manje torbe.


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...