Monday, September 25, 2017

Puzzle antibakterijski gel za umivanje

Zdravo drage devojke. Danas sam odlučila da vam prenesem svoj utiske o jednom gelu za umivanje. A to je Puzzle antibakterijski gel za umivanje. Prvo što moram da  naglasim jeste da nisam neko ko ima veoma problematičnu kožu ,ali postoje periodi kada imam manjih problema sa bubuljicama.

 U pitanju je gel za umivanje proizveden u Srbiji,proizvodi je Nevena kozmetika.
Dolazi u pakovanju od 75 ml i u lokalnoj apoteci sam ga platila 160 dinara.  Miris mu nije zagušljiv,miriše na čisto to je jedini na koji mogu da ga opišem i zaista je prijatan.


Kao što i kaze sam naziv tekstura mu je skroz gelasta, i ima neku nedefinisanu boju između providne i mlečne. Meni lično nije potrebna neka prevelika količina gela kada ka koristim. Kada ga nanesem ostavim ga jedno 1-3 minuta kao što je naznačeno u upustvu i onda ga isperem vodom. Meni je zaista pomogao u otklanjaju bubuljica , ali moram da naglasim da ja nemam preveliki problem sa njima i da se ne pojavljuju preterano često. Imate sve moje preporuke :)

 Pozdrav xoxo 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...