Thursday, September 28, 2017

What's in my bag?

Ćao drage devojke. Danas sam odlučila da sa vama podelim šta se to nalazi u mojoj torbi.
Neko sam ko više voli manje torbe jer su mi praktičnije i lakše za nošenje.
Ovu crnu torbu ( torbicu) sam kupila pre odprilike godinu dana  u nekoj prodavnici u Bulevaru i veoma često nju nosim, jer sam prosto navikla na nju.


 Prva stvar koja je uvek tu jeste novčanik, ovaj novčanik nosim već dugo,dobila sam ga  na poklon od mame.
Sledeća stvar jesu naočare za sunce, trenutno su to ove crne. Takođe tu se uvek nalazi karmin koji tog dana koristim , a sada se našao Golden rose liquid u nijansi 03. Sledeće što se nalazi jeste četka za kosu i ogledalo u jednom,ovo sam kupila kod kineza i veoma je praktično ,takođe ono što uvek imam u svojoj torbi jeste gumica za kosu i papirne maramice.


Pošto je došla jesen i hladnije vreme sa sobom u tašni sam počela da nosim i kremicu za ruke, trenutno je tuova Care krema sa pantenolom i arganovim uljem koja presavršeno miriše i kupljena je u Maxiju za neke smesne pare.
Pošto volim da sam organizovana sa sobom uvek imam neki blokčić i hemijsku da zapišem nešto .  I poslednje dve stvari koje se nalaze u mojoj torbi jesu punjač za telefon bez kog nigde ne idem , kao i većina ljudi i slušalice za telefon ,jer sam neko ko obožava da sluša muziku dok se idem negde :)




 To je to za ovaj post nadam se da vam se svideo :) xoxo 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...