Friday, September 15, 2017

4 youtuberke i blogerke koje preporučujem da zapratite :)

Ćao devojke . Današnji post je malo drugačiji od svih ostalih koje sam do sada objavila. Danas ću pisati o blogerkama i youtuberkama čiji rad rado pratim i koje me insipirisu i pokazuju mi da se trud isplati. Ovog puta će se u ovom postu pronaći 4 blogerke i youtuberke.

Prva blogerka i youtuberka koju rado pratim jeste Taša Krsmanović. Na njen kanal i blog sam slučajno naišla. Ona je jedna jako pozitivna i iskrena devojka i to je ono što me je privuklo da pratim njen rad. Na njenu preporuku sam kupila dosta stvari i nisam se pokajala. Njeni snimci na youtubu su zanimljivi. Ukoliko volite šminku ,kozmetiku i modu preporučujem vam da pogledate njen kanal kao i blog , nećete se pokajati.
Njen youtube kanal blog možete pogledati ovde.

Devojka čiji sam kanal prvo pogledala i čiji su me videi uveli u svet youtuba i svega povezanog sa njim jeste Bojana sa kanala Taste of fashion .Ona je prva naša youtuberka čiji sam rad počela da pratim i zbog koje sam se zainteresovala za ceo taj svet. Ono što me je prvenstveno privuklo da je pratim jeste ta njena ludačka pozitivna energija koju ona prenese preko jednog videa. Ona je jedna iskrena devojka od koje  možete naučiti mnogo što se tiče šminke i kozmetike. Takođe je jedna od osoba koje su mi pokazale da se rad i trud uvek isplati .
Bojanin kanal možete pronaći ovde
Na sledeći blog sam naisla pre možda dva meseca i oduševio me je , a to je blog Maje Mladenovic pod nazivom By Maja Mladenovic. Na njenom blogu možete pronaći stvari vezane za modu ,šminku ,savete  vezano za negu kao lifestyle postove .Ona takođe ima svoj youtube kanal koji možete  pogledati ovde.
Sledeči blog koji rado pratim jeste blog Svetlane Prodanovic pod imenom Fashion pumpkin. Na njenom blogu možete pronaći fashion,lifestyle ,beauty postove. Takođe možete pronaći i neke veoma korisne recepte što se zdrave ishrane tiče. Ovo je jedan od onih blogova koje zaista uzivam čitajući.


Ona takođe ima svoj youtube kanal koji možete pronaći ovde .


Toliko u današnjem postu 😘





sve slike preuzete sa instagrama 


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...