Friday, September 22, 2017

Giordani Gold kuglice za nijansiranje

Ćao drage devojke, u današnjem postu ću pisati o Giordani Gold kuglicama za nijansiranje, dobila sam ih od mamee na poklon i mogu reći da su me oduševile. Dobila sam ih malo pred početak leta ,tako da sam želela prvo da ih dobro testiram pa tek onda da vam prenesem svoje mišljenje o njima.

Kuglice dolaze u prelepom, elegantnom crno zlatnom pakovanju od 25g. Moj je u nijansi Natural radiance. Miris ovih kuglica je jako prijatan, mene podseća na neko cveće.
Što se same nijase ovih kuglica tiče dolazi u tri boje : roze, bronzane i boje šampanjca tj . šampanj boje . Proizvod u sebi sadrži male sitne šljokice ,koje nisu vidljive na licu ,već mu daju zdrav sjaj.

Iako dolazi sa sunđerčićem za nanošenje ja ga ne koristim vec koristim četke koje koristim za bronzer. Boja na licu zavisi od toga koje ćete kuglice dodirnuti četkom.

Ove kuglice na sebi u glavnom koristim kao bronzer da utoplim lice, dok na drugima kad ih šminkam koristim kao bronzer ali i kao rumenilo.  Dugo ostaje na licu i daje mu neku svežinu ako mogu tako reći. Zaista sam zadovoljna ovim prizvodom i mogu d vam ga preporučim .

Mislim da je ovo skroz ok investicija. Cenu ovih kuglica možete videti OVDE.

Toliko u ovom postu xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...