Wednesday, September 20, 2017

Avon True Color Perfectly Matte karmin

Ćao devojke danas ću vam preneti moje utiske o Avon true color mat ruzu u nijansi Marvelous Mocha .

Ambalaža u kojoj dolazi je mat crna tvrda plastika,pod rukom kao baršunasta. Miris im je tipičan kao i za sve Avon ruževe koje sam probala . Iako je mat lagan je na usnama i ne isušuje ih što je za pohvalu. Trajnost ovih ružea je sasviim okej,ostaje na časama ,cigaretama, sa usana se sidaju ravnomerno  Lako se skidaju sa sredstvom za skidanje sminke .

Nijansa koju ću vam ja predtsviti jesre Marvelouse Mocha . Ovo je topla braon nijansa sa narandžastim podtonom, mislim da je savršena za jesen .



Ne skuplja se i ravnomerno se nanosi što je važno. Pošto su ove sezone glossy usne moderne ja volim da ga kombinujem sa nekim sjajem preko .


Toliko u ovom postu xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...