Monday, September 18, 2017

5 Lessons I've learned from movie " Gone with the wind"

Zdravo devojke. Danasnji post će biti inspirisan filmom "Prohujalo sa vihorom ". Neko sam ko voli da gleda klasične i starije filmove, tako da sam uživala u svakom minutu ovog filma koji traje skoro 4 sata.  Lik iz filma koji me je inspirisao za ovaj post svakako jeste Skarlet O'Hara . U ovom postu ću pisati ,šta me je ona naučila .


1.Ljudi će uvek pričati,bez obzira na sve .
Budi ono što jesi , nemoj da gledaš šta drugi pričaju za tebe. Živi svoj život onako kako ti želiš i radi ono što te čini srećnom,jer ljudi će uvek pričati.


2. Sutra je novi dan.
Bez obzira šta ti se dešava,sutra je novi dan. Kreni iz početka . Živi svaki dan kao da ti je zadnji . Budi dobar i ceni ljude oko sebe.  Svaki dan je poklon iskoristi ga. 


3.Tvoj čovek iz snova ,možda nije pravi čovek za tebe
Skarlet nikada zaista nije volela  Ešlija ,što je shvatila na kraju filma ,kada je već bilo kasno i kada je izgubila čoveka koji ju je jedini iskreno voleo. 

4.  Ceni ljude oko sebe.
Ne dozvoli da te ambicije prema materijalnom odvoje od onoga što je zaista važno, a to je ljubav i porodica. Nazalost Skarlet to nije shvatila sve dok nije izgubila ćerku i  čoveka kojeg je ustvari volela.

5. Ne dozvoli da ti izmakne prilika

Bilo to poslovna ili ljubavna prilika nemoj je propustiti.  Negde tamo postoji Ret Batler za tebe, samo ga još nisi pronašla, budi strpljiva. Ali kada ga nađes nemoj ga izgubiti ko Skarlet što je dozvolila.


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...