Sunday, September 3, 2017

Raphael Rosalee Body Scrub

Ćao devojke danas ću vam predstaviti nešto što sam koristila celog leta kao piling za telo. A to je Body scrub iz seta Raphael Rosalee. U setu koji sam dobila na poklon našao se i ovaj piling za telo u koji sam se zaljubila.

Dolazi u pakovanju ko mala teglica i sadrži 200ml.  Ovaj piling spada u blaže piling nije previše jak i grub, što veoma odgovara mojoj osetljivoj koži Zato ga ja koristim 2-3 puta nedeljno zavisi kako kad..I mogu reći da odlično radi svoj posao. Ne troši se previše brzo što je jedan veliki plus.

 Ovaj piling miriše na narandžu i nektarinu, tako da se možda ne bi svideo devojkama koje ne vole voćkaste mirise. Ja ga koristim tako što na vlažnu kožu nanesem piling i zatim isperem. Još jedna odlična stvar je što se miris zadržava neko vreme na koži. Jedina mana je što nema da se kupi odvojeno.

Toliko u ovom postu devojke.. xoxo
bye 😘

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...