Friday, September 8, 2017

5 Quotes to help you get through bad day's

Svakome od nas dodje dan ili dani kada smo neraspoloženi i nemamo volje da se pokrenemo i bilo šta radimo ,kada nam treba ohrabrenje. Tako da sam danas rešila da sa vama podelim mojih 5 omiljenih citata koji mi daju motivaciju kada je izgubim.


1.Put your heart ,mind and soul into even your smallest acts. 
This is the secret of success.-Swami Sivananda

2.You learn more from failure than from success. Don't let it stop you
Failure builds character- Unknown

3.Do what you can ,with all you have,wherever you are.
-Theodore Roosevelt

4.If you can dream it, you can do it.
-Walt Disney

5. If you want to conquer fear,don't  sit home and think about it.
Go out and get busy- Dale Carnegie




Koji su vaši omiljeni motivacioni citati?😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...