Monday, March 4, 2019

L’oreal True Match tečni puder

Ćao drage moje devojke. Danas sam tu sa recenzijom jednog od mojih omiljenih pudera. Već duže vreme ga koristim i konačno je došao red i da napišem recenziju o njemu . Radi se o L’oreal True Match tečnom puderu. Puder dolazi u staklenoj bočici sa pumpicom koja je jako praktična. Kao i većina pudera dolazi u bočici od 30ml. Mana kod samog pakovanja je što  pumpica ne može da se odvrne pa je jako teško otvoriti bočicu i iskoristiti puder do kraja. Možete ga pronaći u Lilly i DM drogerijama, kao i u malim lokalnim parfimerijama. Cena mu je oko 1500-1600 dinara, međutim često je na sniženjima pa ga možete pronaći i po ceni od oko 1000 dinara.

Što se same teksture ovog pudera tiče ona je lagana i ređa, završnica ovog pudera je baršunasta i blistava. u sebi sadrži SPF 17. 
Da prekrijem ceo lice mi je potrebno dve pumpice, malo brže se troši. Što se pokrivne moći tiče ona je srednja,ali se može nadograditi. Lepo ujednači ten,pokrije crvenilo. Nije težak na licu i meni je savršen za svakodnevnu šminku. Moj utisak je da je dobar za kombinovanu i normalnu kožu. Mislim da će se ljudi sa masnom kožom prosijati brzo sa ovim puderom. Kada je reč o nijansama ono što mi se dopada je to što su podeljene na tri kategorije. 
Razvrstan je po podtonovima  W ( tople ) , N( neutralne) i C ( hladne ).
 Moj je u nijansi 1.5.N




Da li ću ga opet kupiti? Da definitivno, postao mi je jedan od omiljenih pudera  i uvek ću mu se rado vratiti. Da li ste ga vi probali?

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...