Wednesday, November 29, 2017

Essence Get picture ready paletica za konturisanje

Ćao drage moje devojke. 
Danas želim da sa vama podelim svoje utiske o jednoj jeftinoj drogerijskoj paletici za konturisanje .
U pitanju je Essence get picture ready paletica.
Ovu paleticu sam kupila u Liliju ,po ceni od 560 dinara.
Neko sam ko preferira praškaste proizvode za konturisanje ,pa sam poželela da probam i ovu paleticu.

 Paletica dolazi u klasičnom Essensovom plastičnom pakovanju  i sadrži 6,9g ( 0.24oz).
Paletica se sastoji od : highlight nijanse, toplog bronzera i nijanse za konturu.

Što se highlight nijanse tiče nju iskreno najmanje koristim, vanila boje je . Kada je koritim koristim je za setovanje korektora ispod očiju,i sasvim je okej za to.
Sledeći proizvod jeste bronzer za utopljavanje lica ,što se tiče pigmentacije nije preterano pigmentovan i savršen je za početnike zbog toga, lako je nadogradiv. Pomalo vuče na narandžasto,ali ne previše. Koristim ga kad ne žeim da konturišem lice ,već samo da ga utoplim.

 Što se kontur nijanse tiče , često je koristim. Ovo je jedna hladna braonkasta nijansa. Pigmentacija je skroz okej, ništa preterano, kao i druge dve nijanse ,jako se lepo i lako blenda i pritiom se lako nadograđuje ako neko voli jače konture.

Sve u svemu za pare koje sam je platila ovo je jedna sasvim korektna paletica za konturisanje..
Pozdrav do sledećeg posta xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...