Tuesday, November 7, 2017

Maybelline Color sensational karmin ( 620 Pink Brown)

Ćao drage moje.
Kada sam počela da se interesujem za šminku prvi brend sa kojim sam se upoznala jeste Maybelline i ta ljubav prema istom je i danas prisutna. Neko sam ko obožava njihove maskare, ali volim da probam i njihove druge proizvode.
Danas sa odlučila da sa vama podelim svoje misljene o njihovim Color sensational ruževima.


Ove ruževe sam dugo merkala i nisam mogla da se odlučim da li da ih kupim. Na kraju sam se odlučila za nijansu 620 Pink Brown.

Ove ruževe možete pronaći u Lilly i Dm drogerijama i trenutno su na sniženju u Liliju i možete ih pronači po ceni od 560 dinara.

Pa da pređemo na sam ruž . Kao što sam napomenula moj je u nijansi 620 Pink brown. Reč je o nijansi koja je mešavina roze i braon boje koja stvara jednu prelepu mauve nijansu na usnama. Neko sam ko voli smeđe nijanse tako da mi se ova mešavina roze i braon jako dopada.

 Sam ruž je kremaste teksture i sjajne završnice . Veoma je lagan na usnama i hidrira i ne isušuje ih. Postojanost ovih ruževa kao i svakih koji nisu mat jeste manja, na usnama mi se zadrži oko 1-2 i onda moram da i popravim. Takođe ostaje na čašama,cigaretama. Ima malo jači miris i to je ono što možda nekome smeta,ali jao brzo nestane tako da je potpuno ok što se mene tiče. Želim da napomenem da bi trebalo da koristite olovku za usne uz ovaj ruž.


Sve u svemu ovaj ruž mi se zaista sviđa i definitivno ću kupiti još neku nijansu. Imate sve preporuke od mene za njih

Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...