Monday, November 13, 2017

Balea regenerator za kosu

Ćao drage devojke, danas ću vam pisati o jednom proizvodu koji me nije oduševio i koji me je razočarao. Neko sam ko je veliki fan baleinih proizvoda ,što zbog njihovih prelepih pakovanja ,što zbog odnosa cene i kvaliteta.  Jako često sam koristila njihove balzame i uvek su mi odgovarali ,tako da sam odlučila da probam i ovaj.

Proizvod o kojem ću danas pričati jeste njihov balzam za kosu sa mirisom cveta Orhideje.
Kao i svako Baleino pakovanje i ovo je preslatko roze boje sa cvetom orhideje na njemu. Dolazi u pakovanju od 300 ml i ima prelepi miris orhideje,devojkama  koje ne vole cvetne mirise se neće dopasti .

E sad da pređem nam sam proizvod. Ovaj proizvod je prvenstveno namenjen za kosu bez sjaja.  Balzam ne sadrži silikon,pogodan je za vegane i sadrži vitamine B5 i B3. Ono što obećava na ambalazi je sjajna i mekana kosa. Što se same teksture balzama ona je ista kao i kod drugih Baleinih balzama za kosu.

Ovaj balzam nazalost nije ništa uradio za moju kosu, kosa mi posle njega nije bila mekana,nije se lako raščesljala i bila je ko da nisam nanosila balzam. Nažalost od njega mi se kosa umastila. Ovaj proizvod me je definitivno razočarao i neću ga više kupovati. Jedva čekam da ga potrošim i kupim jedan od svojih omiljenih a to je Balein sa mangom i aloa verom ili Garnier ultra doux mythic olive .


Da li te vi probale neki od njihovih balzama, i kako su vam se pokazali?

Pozdrav  xoxo




No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...