Sunday, November 5, 2017

Oriflame optimals smooth out noćna krema

Ćao drage devojke. Od skoro sam počela da koristim novu noćnu kremicu ,od koje moram priznati nisam očekivala puno. Iako imam samo 20,skoro 21 godinu koristim kremice koje sprečavaju stvaranje bora.
 Kremica o kojoj ću vam danas pisati jeste  Oriflame optimals smooth out noćna krema .


Ovu kremicu je za mene naručila moja mama ,ima skoro 6 meseci,ali nikako nisam nju koristila jer sam imala druge da istrošim. Dolazi u staklenom pakovanju od 50 ml sa plavkasto zelenkastim poklopcem. Sam dizajn pakovanja mi se svidja.

A sada da pređemo na glavno,a to je sam proizvod . Krema ima veoma prijatan miris,što se teksture tiče ona je gelasta i glatka. Nije od onih kremi što su premasne, naprotiv ova uopšte nije masna. Jako lepo hidrira kožu i to je ono što mi se i najviše sviđa kod nje. Pošto je doslo hladnije vreme koža zna jako suva da  mi bude a ova krema mi pruža preko potrebnu hidrataciju. Još jedna stvar koja mi se jako dopada jeste tošto je koža jako brzo upije i koža nije masna posle nje.


Što se samog anti-wrinkle efekta tu zaista nemam ništa posebno da vam kažem ,jer ti efekti se ne mogu brzo videti, a i kao što sam rekla tek 20 imam.
Za sam kraj veoma sam zadovoljna ovom kremom i imate sve moje preporuke.

Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...