Friday, November 17, 2017

Mini Haul

Ćao drage devojke ..Juče sam bila u malom šopingu u Capitol Parku u Rakovici i naravno morala sam da svratim do Lilija . Tako da sam  sam danas  poželela da sa vama podelim šta sam to kupila juče i neke stvarčice koje sam  dobila predhodne nedelje.

Prva stvar koju sam kupila jeste Max Factor Cream Puff puder u kamenu u nijansi Translucent 05. Ovaj puder najviše volim da koristim za setovanje i uvek mu se vraćam . Trenutno je sniženje u Lilliju na Max Factor proizvode. Njegovu recenziju možete pogledati ovde.


Sledeća stvar koju sam kupila jeste Labellolip butter sa Vanilom i makadamijom.. Kako je došla zima potrebno mi je nešto a negu usana i opet sam kupila ovo malo čudo koje je savršeno za negu .

Takođe sam u Liliju kupila i trenutno moj omiljeni balzam za kosu a to je Garnier ultra doux mythic olive . Recenziju možete pronaći ovde:)

Sledeće tri stvari sam dobila na poklon od mame i one su iz Oriflame-a i dolaze kao mali set  a to je Giordani Gold bronzing kuglice,o kojim sam vam već pisala i recenziju možete pogledati ovde.

Zatim dolazi jedno malo preslatko Giordani Gold ogledalce u orekepom mat pakovanju sa zlatnim detaljima.

I na kraju Giordani Gold crna olovka za oči,još uvek je nisam isprobala kad je isprobam pisacu vam svoje utiske.

Neko sam ko šminku skida prvo vlažnim maramicama za skidanje šminke pa onda lepo očistim lice micelarnom vodom , tako da sam kupila ove Fresh makeup wipes da ih isprobam, bile su oko 80 dinara,pa ću videti kakve su.

I zadnja stvar za ovaj mini haul jeste ovaj prelepi baby roze sat iz New Yorkera, koji je koštao 990 dinara. Čim sam ga videla zaljubila sam se  i morala sam da ga kupim. 😍


To je to za ovaj mini haul . Jeste li probale neke od ovih proizvoda i koje mi proizvode preporučujete da probam a koje vi volite?
:) 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...