Wednesday, November 1, 2017

Charmed hand and nails cream - ( Oriflame)

Ćao drage moje , kako je vec Novembar došao, sa  njim je i došlo hladnije vreme . Što znači da  mi ruke polako kreću da budu suve od hladnoće, i preko im je potrebna dodatna nega. Zato sam odlučila danas da vam predstavim jednu preslatku kremicu za ruke, a to je Charmed krema iz Oriflame-a.

Kao što ste sigurno primetili neko sam ko rado koristi proizvode iz Orifame-a.
Kremica dolazi u prelepom ljubičastom pakovanju sa detaljima čipke. Moram priznati da me je pakovanje i privuklo da je kupim.

Krema dolazi u pakovanju od 150 ml. Ima lagani i nežan cvetni miris. Nije potrebna velika količina kreme, jako lepo hrani i neguje kožu . Lagane teksture je nije masna. A što je najbitnije jako brzo se upije i ruke nisu lepljive i masne posle nje.


Sve u svemu kremica mi se zaista puno sviđa i definitivno ću je koristiti u narednom periodu. Imate sve preporuke od mene za  nju.
Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...