Thursday, November 23, 2017

Ebeline beauty sunđerčić

Ćao devojke,za vas danas imam jedan kratak post :)
Jedna sam od onih devojaka koje puder vole da nanose Beauty blenderom, tj, sunđerčićem. Jedan od mojih omiljenih jeste Aurin beauty sunđerčić. Sa vama ću danas podeliti svoje mišljenje o Ebelein beauty sunđerčićem.
 Pokvašen sunđerčić

 Oblik ovog suđerčića nije klasičnog oblika, i to me je iskreno i privuklo da ga kupim. Kupljen je u Dm-u po ceni malo manjoj od 800 dinara.
 Što se tiče samog sunđerčića ja ga koristim za nanošenje korekora jer savršeno može da priđe uglovima očiju i za baking kada ga radim. Ja ga koristim pokvašenog . Kada se pokvasi jako je mekan što mi se sviđa :)
Suv sunđerčić
 Takođe sam ga probala i za puder i savršeno ga je naneo i izblendovao, zaista sve pohvale za ovaj sunđerči. Šminka naneta ovim sunđerčićem zaista izgleda prelepo i odlično izblendovano, Jedina mana,ako možemo to tako da nazovemo jeste sam oblik, jer je malo nezgodan za držanje dok se ne priviknete. Svakako imate sve moje preporuke da ga probate.


Jeste li ga probale? xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...