Friday, December 8, 2017

Tender Care univerzalni balzam -Oriflame

Ćao drage moje ,danas za vas imam jedan mali post. Pošto je došla zima ,a sa njom i hladnije vreme htela sam da sa vama podelim utiske o jednoj maloj stvarčici koja mi štiti usne od pucanja. Kao što znamo nega usana je bitna isto kao i nega kože lica ,ruku..

Danas ću vam pisati o Tender Care univerzalnom balzamu. Kupila sam je u Oriflame-u i cena joj je trenutno 530 dinara.
Što se pakovanja tiče ono je zaista preslatko ,kao mali ćupić za med i u njemu ima 15 ml.. Moj balzam je od Crne ribizle i predobro miriše.

E sada da predjemo na sam proizvod. U sebi sadrži mešavinu emolijenata, pčelinjeg voska  i vitamina E.  Prvenstveno je namenjem za osobe sa veoma suvom kožom. Pored toga što se može koristiti kao balzam za usne, ja da koristim i za zanoktice  i ponekad za ruke. Tekstura me jako podseca na vazelin. Jako brzo se upije i oporavlja mi usne i ostavlja hidriranim. Obozavam da ga koristim ,pogotovo zimi kada mi usne mnogo više pucaju..

Kako vi negujete vaše usne? Nadam se da vam se post svideo .
 


Follow me on instagram :https://www.instagram.com/pesteric_m/

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...