Saturday, November 25, 2017

Sencor pegla za kosu

Ćao drage moje devojke. Danas za vas imam malo drugačiji post. Ovoga puta neću pisati o šminki niti o kozmetici, vec o proizvodu za stilizovanje kose.
Danas ću vam pisati o mojim utiscima o Sencor pegli za kosu koju koristim već četiri dobre godine i  dalje me nije izneverila i radi kao i na početku.

Neko sam ko ima veoma tanku kosu ,i zaista vodim računa da je ne oštetim još više, i to je ono što mi je ova pegla i pružila,kosu koja nije oštećena i pored korišćenja iste. Pegla se ne zagreva previše.Max temperatura koju može da dostigne jeste 200°c .

Ima turmalinske keramičke ploče  i veoma dugačak kabal koji je namešten tako da može da se okrećeza 360°. Jako je laka za korišćenje i veoma lako se kosa ispravi sa njom.
Pre samog korišćenja ja kosu naprskam sa sprejom za zaštitu od toplote. Takođe je koristim i za pravljenje lokni i savršene lokne napravi ,i pritom veoma lako,iako nisam neko ko je veoma vešt u pravljenju frizura.


Kosa uvijena ovom presom 

Kosa ispravljena istom peglom
Sve u svemu veoma sam zadovoljna ovom peglom i koristiću je sve dok se ne pokvari  :)
xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...