Sunday, October 29, 2017

Maybelline Vivid matte liquid lipstick

Zdravo drage devojke, danas sam vam spremila recenziju proizvoda sa kojim imam love-hate relationship. A to je Maybelline vivid matte karmina.Ovaj karmin imam preko 6 meseci,,ali nikako nisam mogla da odlučim da li mi se svidja ili ne.

Moj je u nijansi 05 Nude Flush. Ovo je jedna rozikasta nude boja koja ja mislim da lepo stoji svima,


Što se teksture tiče ovi karmini su veoma kremasti i nemaju mat finiš iako im ime kaže drugačije. Prijata je na usnama, jako lako i ravnomerno se nanosi na usne .
Ima jako prijatan i intenzivan miris koji se na usnma zadržava i posle nanošenja ,ali ne mogu da definišem na šta miriše.
Pošto je kremaste teksture , uvek koristim olovku za usne sa njim,da se ne bi razlivao .Pošto se ne suši u mat, prenosi se na čaše,escajg i sve ostalo.  Ukoliko ste neko ko ne voli ruževe koji imaju satenski i sjajan finiš ovo nije ruž za vas.
Sve u svemu preporučujem ga svim devojkama koje nemaju problema sa ruževima koje nemaju mat završnicu.

Pozdrav xoxo 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...