Sunday, August 13, 2017

AVON CARE COCOA BUTTER RICH CREAM

Ćao devojke . Danas ću vam pisati o jednoj kremi koja me je ouševila zaista ,a to je Avon Care cocoa butter rich cream krema za ruke,lice i telo.

Dolazi u pakovanju od 400ml što je zaista dobro. Prva stvar koju ćete primeti kada je otvorite jeste njen prelepi miris čokolade .Sigurna sam da će se svideti svima koji obožavaju slatkaste mirise.

Što se tiče same kreme ona je gelaste strukture veoma hidrantna . Ja je ponekad koristim posle tuširanja umesto mleka za  telo i lepo mi hidrira kožu,a miris čokolade na kozi ostaje 1-2 posle nanošenja .

Posle nje koža je hidrirana i mekana. U sebi sadrži vitamin E.
Cenu ove kreme možete pogledati ovde.
To je to za ovaj post :)

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...