Monday, August 7, 2017

Max Factor 2000 Calorie maskara

Ćao devojke. Danas ću vam pisati o dobro poznatoj maskari ,a to je Max Factor 2000 calorie maskara.  Ona je jedna od najprodavanijih maskara  .Ovu maskaru možete pronaći u svim drogerijama i cena joj je oko 1200 dinara u Lilly drogerijama. Dolazi u pakovanju od 9 ml.

 Maskara je oftamološki ispitana i pogodna je za devojke koje imaju osetljive oči. Trepavicama daje volumen, ne trusi se i ne stvara grudvice. Lepo razdvaja trepavice. Maskara vam se neće razmazati sve dok je sami ne skinete sredstvom za skidanje šminke što je zaista veliki plus.


Kako sam je probala samo nju nosim ,i shvatila sam zašto se toliko devojaka i žena uvek vraćaju njoj
jedan sloj maskare -( trepavice bez uvijanja)
Koja je vaša omiljena drogerijska maskara ? 😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...