Saturday, August 12, 2017

Oriflame The One Conturing kit

Zdravo devojke.
Danas vam donosim utiske o ovoj maloj praktičnoj paletici.
Oriflame The One Contouring kit je paletica sa tri proizvoda za konturisanje. U njoj se nalaze bronzeru, highlighter i rumenilo. Cela paletica ima 13,1g.



Ambalaža u kojoj dolazi je tamno ljubičaste boje ,mala i kompaktna. Kada se otvori ima ogledalce.
Što se tiče nijansi mana je što dolazi samo u ovim jednim nijansama. I više odgovara devojkama koje su svetlije puti po mom mišljenju .


Što se pigmentacije tiče najveću pigmentacije ima rumenilo,pa zatim highlighter i najlošiju pigmentacije ima bronzer. Ali može da se nadogradi da to izgleda lepo.
Proizvod se lako nanosi i jako lepo blenda na licu . Mogu se jako lepo nadograditi ako to želite.



Bronzer je slabo pigmentovan kao što sam napomenula i dobar je za početnike u šminkanju. Mat je što je veoma dobro.

Highlighter ima lepu teksturu i savršeno se nanosi i blenda. Ne daje neki preveliki sjaj ali je savršen za dan i daje lep sjaj na licu . Takođe će se svideti osobama koji ne vole preveliki sjaj highlightera.

Rumenilo je mat. Ružičasto je i savršeno se uklopila sa šminkom ,jako lepo se blenda. Mislim da bi se svidelo i devojkama koje ne vole previše rumenila ili ga uopšte ne vole.


Sve u svemu ovo je jedna pristojna paletica za konturisanje i dobra je za putovanja jer je mala i kompaktna  ,a imate sve u njoj .
Toliko u ovo postu :) pozdrav 

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...