Monday, August 28, 2017

Balea Jamaica Vibes gel za tuširanje

Zdravo devojke danas ću vam pisati o mom letnjem favoritu  što se tiče stvari za tuširanje. Ljubitelj sam Balea proizvoda , što zbog njihovih preslatlih pakovanja, što i zbog njihovih pristupačnih cena. Balea brend možete pronaći u Dm drogerijama.
U ovom post-u predstaviću vam jedan gel za tuširanje koji je moj favorit ovog leta. A to je Jamaica vibes gel za tuširanje.

Miriše na ananas i flamingov cvet. Dolati u preslatkom zutom pakovanju kao i svaki Balein proizvod. Dolazi u 300 ml. Pogodan je za vegane.
 A cena mu je 120 dinara što zaista prejeftino. Lepo peni,miris se na kož zadržava vrlo malo posle tuširanja i to mu je jedina mana. Lepe gelaste strukture je i lepo peni.

Pošto je ovo iz limitirane kolekcije ,morala sam da napravi  zalihe 😂
Koji su vaši omiljeni Baleini proizvodi ?
Pozdrav xoxo

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...