Saturday, August 5, 2017

Favoriti Jula

Zdravo devojke . Danas ću vam ukratko prestaviti favorite meseca Jula . U ovim favoritima ima pomalo od svega šminke ,mode ali i kozmetike.



Prvi favorit za mesec Jul jeste Oriflame Pure natural  Acai and Pomegranate Face wash. Celog meseca sam ga koristila za čišćenje lica. Prelepo mirise na nar i Acai bobice,lepo očisti lice i nije mi izazivao nikakve iritacije kao što  mi se ranije dešavalo od drugih.


Sledeći favorit jeste takodje iz Oriflame-a a to je Discover gel za tuširanje Cuban Rhythms . Sadrzi 250 ml. Ima prelepi miris kafe i sećera.Miris je malo jači ,pa se možda neće svideti svima. Stvara prelepu penu i miris se zadržava mali vremenski period na kozi posle kupanja.


Definitivni favorit ovog meseca jeste L'oreal elseve extraordinary clay balzam za kosu. Koristim ga već duže vreme i zaista mi pomaže da mi se kosa ne masti brzo,što je meni zaista potrebno.

Sandale koje sam ovog meseca nosila u svakoj prilici jesu ove klasične crne sandale koje imaju
platformu.

Dobila sam ih na poklon i zaista uzivam dok ih nosim ,preudobne su i lako ih je uklopiti.


Sledeći favorit sam već par puta pominjala na svom blogu jeste Llums wet lips gloss u nijansi 08 Salty Caramel. Tokom celog proslog meseca kad god bi se sminkala stavljala bi njega,tako da smatram da zaslužuje da bude u favoritima.

To je to za ove favorite znam da ih nije mnogo,ali prosto prošlog meseca nisam isprobavala mnogo mnogih stvari,a nisam htela da pominjem opet neke stvari iz svih prošlih favorita.
😊


No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...