Sunday, August 20, 2017

Golden rose 60 sec express dry lak za nokte

Ćao devojke. Danas ću vam pisati o nečemu o čemu još nisam pisala na blogu ,a toje lak za nokte .
Od skoro sam postala opsednuta lakovima za nokte i svaki put kad sam u nekom šopingu moram da kupim barem jedan.

Danas ću vam predstaviti jednu od mojih omiljenih nijasni. A to je Golden Rose 60 sec express dry lak u nijansi 34 .

Ovo je jedna prelepa nude  nijansa . Braonkasto-narandzasta boja. Od kad sam ga kupila samo njega koristim. Kod ovih Golden rose lakova mi se svidja što se zaista brzo suše.

 Pakovanje je elegantno i praktično i sadrži 7ml. Ja sam svoj kupila u lokalnoj parfimeriji i koštao je 130 dinara. Na noktima izdrži 3 dana bez top coat-a.

To je to za ovaj post .😘

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...