Wednesday, August 16, 2017

Nivea body milk Nourishing (dry to very dry skin)

Ćao devojke .
 Danas ću vam pisati o mom GO-TO proizvodu što se tiče nege koze . A to je Nivea mleko za telo za suvo kožu. Isprobavala sam mnoga ali se njemu nekako uvek vratim . Cena mu je veoma pristupačna.

 Možete ga pronaći u svim Lilly i Dm drogerijama kao i u lokalnim parfimerijama i supermarketima.
Kao što sam već napomenula namenjen je suvoj i veoma suvoj koži . Dolazi u pakovanjima od 250 ml. U sebi sadrži bademovo  ulje .

Tekstura mu je kremasta, koža ga jako brzo upije . Veoma dobro hidrira moju kožu i čini je mekanom na dodir . Mlećno bele boje je i ima tipičan miris za Niveine proizvode ,koji se meni lično sviđa.

  Ja ga koristim posle tuširanja kao i sva ostala mleka za telo. I zaista mi je pomogao sa problemom suve kože
Preporučila bi je svima koji imaju jako suvu kožu,neće te se pokajati ako ga probate.

 Pozdrav 😘

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...