Wednesday, May 31, 2017

Catrice liquid camouflage

Zdravo devojke.
Danas ću vam preneti utiske o mom omiljenom drogerijskom korektoru. A to je Catrice liquid camouflage.


Dolazi u standarnom pakovanju kao i svi drugi tečni korektori i sadrži 5ml. Kod nas se može pronaći u DM drogerijama i cena mu je negde  oko 500 dinara. Moja nijansa je 010 Porcellain koji je idealan za osobe hladnijeg podtona.


Korektor je jako dobro pigmentovan i ima veoma dobru pokrivnu moć što mi se jako dopada. Postojanost mu je odlična traje ceo dan na koži i meni se  ne uvlači u sitne linijice oko očiju.


 Ne isusuje kožu, blenda se odlično. Ja za blendanje  koristim uglavnom Aurin beauty blender,ali ponekad i prst. Takođe ponekad ga koristim kao bazu za senke i u tom slučaju se savšeno pokazao. Savršeno prekriva neporavilnosti koje mi se pojave ponekad na licu.

Trajnost mu je odlična, stoji ceo dan dok ne uzmete da skinete sminku.
Sve u svemu osvojio je i mene kao i većinu devojaka koje su ga probale.

Kakvi su vaši utisci? I koji je vaš omiljeni drogerijski korektor? 😘😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...