Sunday, May 21, 2017

L’ORÉAL: ELSEVE EXTRAORDINARY CLAY ŠAMPON

Zdravo devojke.
Danas ću vam pričati o šamponu koji koristim već nekih mesec dana. A to je L'Oreal elseve extraoridanary Clay. Ovo je šampon sa tri vrste prociscavajuće gline.



Ovo je šampon  guste teksture i veoma prijatnog mirisa.
Izuzetno dobro radio posao , odlično čisti kosu i zaista se manje masti kosa.

U dodiru sa vodom stvara se veoma gusta pena, koju je potrebno lepo isprati.


Šampon je po mom mišljenju veoma jak, i nije za osobe koje nemaju izuzetno masno teme glave.

Moj generalni utisak je da u kombinaciji sa maskom i balzamom za kosu iz iste linije ,zaista radi ono što L'Oreal kao proizvođač obećava ,a to je tri dana čiste i sveže kose .

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...