Monday, May 8, 2017

APRILSKI FAVORITI

Cao devojke , evo Maj je polako došao pa bih volela sa vama da podelim svoje favorite meseca Aprila.


 Prva stvar koju cu pomenuti a ujedno i jedina koja nije sminka i kozmetika su moje nove naočare za sunce. Početkom meseca sam ih dobila na poklon i od tad ih nosim uvek sa sobom.
Jako mi se sviđa što su baby roze boje,a ne klasicne crne. Znam da su kupljene u New Yorker-u ,ali cenu zaista ne znam, pošto sam ih dobila na poklon. 

 .Sledeća stvar koja je zaista zaslužila mesto u ovomesečnim favoritima je Garnier Fructis Goodbye Damege balzam za kosu. Ovaj balzam je namenjen devojkama koje imaju jako oštećenu i beživotnu kosu kao sto je moja. Formula ovog balzama obogaćena je Keraphyllom i ekstraktom ploda Amle. Što se moje kose tiče ovaj balzam radi sve sto obećava. Kosa se lako raščešljava , mekana je i svilenkasta na dodir i ima bolji izgled. Definitivno ću nastaviti da ga kupujem i koristim.


Sledeći favorit ovog meseca je jedna sasvim obična i uobičajna stvar a to je Labello lip butter od Vanile i Makadamije. Zbog korišćenja mat ruževa moje usne su veoma suve pa im treba nega. Za to sam u proteklom mesecu koristila upravo Labello lip bater .  Lip batteri dolaze u metalnoj ambalaži,koja nije baš praktična za upotrebu . Bele je boje i ima prelep  miris vanile  koji se možda neće svideti svim devojkama. Pruža veoma  dobru hidrataciju i na usnama ostavlja lagani sjaj. Pruza efekat  mekanih i negovanih usana. 
Sada prelazimo na deo favorita koji se tiču sminke.
Prvi favorit što se tiče sminke jeste novi Maybelline Fit Me puder. Ovaj puder je idealan za svakodnevnu sminku, njegova pokrivna moć je srednja i daje mat zavrsnicu. Dolazi u ambalazi od 30 ml.Ne bih ga preporučila devojkama sa izrazito suvom kožom.
Sledeći favorit je nezamenjivi Catrice Liquid Camouflage korektor.. Moj je u nijansi 010 Porcellain. Kao i većina devojaka i ja sam oduševljena njim. Jako lepo prekriva podočnjake i sve nepravilnosti na licu. Ne isušuje  kožu i jako lepo se blenda . Dolazi u klasičnom pakovanju kao i svaki drugi korektor i ima 5 ml. Jedina mana mu je što se jako brzo troši .
Sledeći favorit posedujem jako dugo,ali sam te sad u Aprilu počela intenzivno da ga koristim, a to je Avonov Mat karmin u nijansi Marvelous Mocha. Ambalaža je crne boje skroz mat. Lako se mažu ,se suše usne kao klasični tecni mat karmini. Sa usana blede ravnomerno,ali ostaju na priboru za jelo i piće. Marvelous Mocha je topla smeđa nijansa sa narandžastim podtonom. 

Poslednji favorit za mesec April je još jedan karmin koji sam nosila celog meseca a to je Maybelline Colorsensational u nijansi 620 Pink Brown. Ovaj karmin nema mat završnicu , kremaste je teksture sa ravnomernim sjajem bez šljokica.. Moj je rozikasto braon nijanse.Jedan je od mojih omiljenih ruzeva trenutno.Daje usnama lep hidriran izgled. 

Drage devojke to bi bili moji favoriti za mesec April.. Da li ste probale neki od njih i kakvi su vasi utisci ? 😊😊
Pozdrav

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...