Friday, June 2, 2017

Max Factor Cream Puff pressed powder

Zdravo drage devojke.
Danas ću vam preneti svoje utiske o Max Factor cream puff puderu u kamenu. Možete ga pronaći u svim Lilly i Dm prodavnicama. Ovo je puder  koji se proizvodi od 1953.

 Dolazi u čvrstom plastičnom pakovanju sa sunđerasim aplikatorom,koji po  meni ničemu ne služi. Dolazi u gramaži od 21g sto je prilično mnogo i dugo će vam trajati. Moj je u nijansi 05 Translucent.
Puder ima jako lepo i prijatan miris.

Cream Puff je puder koji se može koristiti samostalno  da izjednači vaš ten i matira lice ili kao puder za fiksiranje sminke i matiranje.

Ja ga koristim za fiksiranje sminke i matiranje, i odlično radi svoj posao.  Cena mu je negde oko 1000 dinara,ali se čest može naći na popustu.
Koji je vaš omiljen puder za setovanje sminke? 😊

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...