Sunday, May 28, 2017

Essence Liquid Dip Eyeliner Waterproof

Zdravo devojke .
Danas ću vam preneti svoje utiske o Essence Liquid Dip ajlajneru. Nisam osoba koja često koristi ajlajner. Pa ih u svojoj kolekciji nemam puno.
Ovaj ajlajner možete pronaći u svim Dm i Lilly drogerijama. I cena mu je oko 380 dinara.


Dolazi u crnoj ambalaži sa plavim poklopcem i plavim slovima.


Što se aplikatora tiče on je sundjerast i nije preterano tanak, zbog čega i nije najprecizniji. Sam ajlajner je intenzivno crne boje i suši se u mat.


Što se dugotrajnosti tiče relativno  dobro mi se pokazao. Posle par sati nošenja polako je počeo  da se razliva i nestaje sa kapaka.


Za cenu od 380 dinara je dobar ,ali bih se uvek pre odlučila za Essence Liquid Ink Eyeliner,kojem je cena slična.

Da li ste ga probali, kakvi su vaši utisci ? Pozdrav 😘😊



No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...