Tuesday, May 23, 2017

FAVORITI MAJ

Zdravo devojke.
Maj se polako blizi kraju pa sam odlučila​ danas da  vam predstavim svoje favorite za Maj. Ovog meseca ih nema puno, ali su tu proizvodi koje sam koristila zaista ceo mesec.

Prvi favorit je jedna sasvim obična stvar,a to je ova siva majica sa roze natpisom . Savršena je za svaki dan, može da se nosi i uz  trenerku i farmerke . Kupljena je u Terranovi . Ceo Maj kad god nisam znala šta da obučem, oblačila sam nju.




Sledeći favorit za mesec maj je Llums sjaja za usne u nijansi Salty Caramel. Boja je savršena nude , ne lepi se kao većina sjajeva i savšeno stoji na usnama .
Druga stvar što se tiče šminke jeste Golden Rose tečni ruž u nijansi 03 . Savršena mauve nijansa. Skroz mat ,ovo je jedna od onih nijasni koje stoje svakome. 
Sledeća stvar jeste moj večiti favorit ,a ne samo favorit za mesec maj a to je Loreal elseve double elixir balzam za kosu u spreju. Ovo je stvar koja je meni mnogo olaksala zivot. Moja kosa se jako mrsi i bez ovoga ne bimogla da je očešljam..Čini mi kosu mekanom i sjajnom. 
Još jedna stvar koja se našla u mojim favoritima za mesec Maj jeste Lorelov Extraordinary Clay šampon za kosu.  Odlično čisti mosu,kosa mi se manje masti. Savršen je za osobe koje imaju jako masno teme ,a suve krajeve.
Sledeći favorit je Swoone četkica za šminkanje. Koristim je za bronzer ili rumenilo.Četkica je veoma mekana i veoma dobro radi posao , s obzirom na cenu koja je veoma pristupačna. Može se pronaći u Lilly drogerijama.
Ovaj Golden Rose wow lak za nokte je takođe zaslužio da se nađe među favoritima, pošto sa ga nosila celog meseca. Kod njega mi se najviše svidela ova baby roza boja.
 Sledeći i moj zadnji favorit za mesec Maj jeste ovaj gel za tuširanje Raphael Rosalee. Njega sam dobila na poklon u kompletu zajedno sa skrabom za telo,mlekom za telo i sa soli za kupanje.. Ovaj gel miriše na papaju i jagodu , neće se svideti osobama koje ne vole voćkaste mirise .
Koji su vaši favoriti za ovaj mesec Maj

No comments:

Post a Comment

Maybelline Fit me korektor

Čao dragi moji evo me sa još jednim postom, danas vam prenosim svoje utiske o Maybelline Fit me korektoru. Prva stvar koju moram da kažem j...